PPC Reklama

"Vlastníte e-shop, web, blog nebo aplikaci a potřebujete jej zpropagovat?'' 

''Pojmy PPC, Google Adwords, Sklik nebo internetový marketing Vám nic neříkají?'' 

''Víte kolik chcete do reklamy investovat, ale nevíte, co za vynaložené finance můžete získat?'' 

Rádi Vám pomůžeme se založením a správou internetové kampaně ušité na míru přímo pro vás!

Co je PPC a proč do něj investovat? 

V překladu znamená PPC reklama pay per click neboli platba za klik, neplatíte totiž za zhlédnutí reklamy, nýbrž za kliknutí na ni. V prostředí, kde až 70 % nákupních rozhodnutí začíná hledáním ve vyhledávačích je PPC tou nejlepší volbou, jak upozornit na Váš e-shop, produkt nebo nabízenou službu.  

Výhody PPC reklamy:

  • Přesné zacílení na konkrétní oblast, jazyk, zájmovou skupinu aj.

  • Vysoká efektivita, oslovíte právě ty, kteří Vás hledají.

  • Snadná měřitelnost úspěšnosti reklam a tím snižování nákladů.
  • Operativnost, okamžitě vidíte výsledky naší práce.